Dyrektor
Małgorzata Kubiak-Horniatko
mgr socjologii o specjalności służby socjalne,
studia podyplomowe w zakresie: organizacji pomocy społecznej, administracji publicznej, gospodarki społecznej, pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej z pomocą psychologiczno – pedagogiczną, przygotowania pedagogicznego
tel: 94 713 71 01
e-mail: pcpr.horniatko@gmail.com
Zespół ds. finansowo-administracyjnych
Kamila Leśniewicz
Główny Księgowy
mgr ekonomii o specjalności zarządzanie finansami i rachunkowość,
studia podyplomowe w zakresie funkcjonowania Unii Europejskiej.
tel: 94 713 71 07
e-mail: pcpr.lesniewicz@gmail.com
Zadania:
-
-
- Obsługa finansowo – księgowa jednostki
-
Joanna Herrmann
Starszy księgowy
mgr ekonomii o specjalności ekonomia menedżerska,
studia podyplomowe Zarządzanie Instytucjami Pomocy Społecznej.
tel: 94 713 71 06
e-mail: pcpr.herrmann@gmail.com
Zadania:
-
-
- Ewidencja księgowa dochodów jednostki, w tym wystawianie not księgowych za pobyt dzieci w pieczy zastępczej.
- Proceduralna obsługa zamówień publicznych.
-
Tomasz Koralewski
Starszy księgowy
mgr ekonomii o specjalności rachunkowość i finanse,
studia podyplomowe w zakresie: rachunkowości, studium pedagogiczne.
tel: 94 713 71 41
e-mail: pcpr.koralewski@gmail.com
Zadania:
-
-
- Obsługa finansowa w zakresie pieczy instytucjonalnej.
- Wystawianie not księgowych za media.
-
Marzena Rumas
Specjalista ds. kadr i płac
licencjat marketing i zarządzanie
tel: 94 713 71 08
e-mail: pcpr.rumas@gmail.com
Zadania:
-
-
- Obsługa kadrowo – płacowa jednostki.
- Ochrona danych osobowych przetwarzanych w jednostce.
-
Małgorzata Redzko
Specjalista pracy z rodziną
mgr pedagogiki terapeutycznej z rehabilitacją ruchową
tel: 94 713 71 16
e-mail: malgorzatar.pcpr@gmail.com
Zadania:
-
-
- Przyznawanie świadczeń dla rodzin zastępczych.
- Sporządzanie porozumień między powiatami w sprawie umieszczenia dzieci w pieczy zastępczej.
-
Martyna Redosz
Specjalista ds. administracyjnych
licencjat z administracji o specjalności administracja publiczna
tel: 94 713 71 01
e-mail: pcpr.redosz@gmail.com
Zadania:
-
-
- Obsługa sekretariatu.
- Ustalanie opłaty od rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych.
- Prowadzenie postępowania w sprawie uzyskania świadczeń alimentacyjnych.
- Prowadzenie postępowania egzekucji w administracji.
-
Elżbieta Duńska
Pomoc administracyjna
Szkoła policealna o specjalności finanse i rachunkowość.
Tel: 94 713 71 40
e-mail: dunska.pcpr@gmail.com
Zadania:
-
-
- Kontrola operacji gospodarczych i finansowych stanowiących przedmiot księgowań.
- Zamówienia materiałów biurowych.
-
Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej
Magdalena Niedzielin
Kierownik ds. rodzinnej pieczy zastępczej
mgr pedagogiki o specjalności praca socjalna,
studia podyplomowe w zakresie organizacja pomocy społecznej.
tel: 94 713 71 13
e-mail: pcpr.niedzielin@gmail.com
Zadania:
-
-
- Koordynowanie pracy zespołu ds. rodzinnej pieczy zastępczej.
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej.
- Prowadzenie postepowań dotyczących analizy sytuacji osobistej, rodzinnej i majątkowej kandydatów na rodzinę zastępczą oraz prowadzących rodzinny dom dziecka.
- Prowadzenie rejestru osób zakwalifikowanych do pełnienia lub pełniących pieczę zastępczą.
- Przygotowanie rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka na przyjęcie małoletniego.
-
Paulina Kubisiak
Specjalista pracy z rodziną/pedagog
mgr pedagogiki o specjalności praca socjalna wraz z przygotowaniem pedagogicznym
tel: 94 713 71 05
e-mail: pcpr.kubisiak@gmail.com
Zadania:
-
-
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w tym przygotowanie we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą i ośrodkiem pomocy społecznej planu pomocy dziecku, w stosunku do rodzin nieobjętych wsparciem koordynatora.
- Koordynowanie działań wynikających z przeprowadzenia oceny sytuacji dziecka/ oceny rodziny zastępczej.
- Wsparcie pedagogiczne, w tym udział w postepowaniach dotyczących analizy sytuacji osobistej, rodzinnej i majątkowej kandydatów na rodzinę zastępczą oraz prowadzących rodzinny dom dziecka.
-
Blanka Marciniak
Pomoc Administracyjna
mgr pedagogiki o specjalności resocjalizacja z socjoterapią
tel: 94 713 71 05
e-mail: pcpr.marciniak@gmail.com
Koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej
Monika Tarnowska
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
mgr pracy socjalnej o specjalności praca socjalna z rodziną.
tel: 94 713 71 02
e-mail: pcpr.tarnowska@gmail.com
Patrycja Ścirka
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
mgr administracji o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi,
studia podyplomowe w zakresie: organizacji pomocy społecznej, doradztwo zawodowe i personalne, przygotowanie pedagogiczne.
tel: 94 713 71 02
e-mail: pcpr.scirka@gmail.com
Paulina Kowalonek
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
licencjat o specjalności praca socjalna
studia podyplomowe w zakresie: przygotowania pedagogicznego, surdopedagogiki
tel: 94 713 71 02
e-mail: pcpr.kowalonek@gmail.com
Zadania:
-
-
- Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w tym przygotowanie we współpracy odpowiednio z rodziną zastępczą i ośrodkiem pomocy społecznej planu pomocy dziecku.
- Koordynowanie działań wynikających z przeprowadzenia oceny sytuacji dziecka/ oceny rodziny zastępczej.
- Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.
-
Zespół ds. rehabilitacji osób niepełnosprawnych i pomocy osobom starszym
Aneta Gołębiowska
Kierownik Zespołu ds. rehabilitacji osób niepełnosprawnych i pomocy osobom starszym
mgr ekonomii o specjalności marketing,
studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej.
tel: 94 713 71 04
e-mail: pcpr.golebiowska@gmail.com
Zadania:
-
-
- Kierowanie Zespołem ds. rehabilitacji osób niepełnosprawnych i pomocy osobom starszym.
- Ustalanie potrzeb oraz współudział w kształtowaniu polityki społecznej środowiska lokalnego, w szczególności w zakresie wsparcia osób starszych i osób z niepełnosprawnościami.
- Ocena realizacji i skuteczności udzielonej pomocy, nadzór nad pracą pracowników podległego Zespołu.
- Planowanie działań długofalowych oraz krótkoterminowych dotyczących organizacji pracy, zarządzania podległymi pracownikami oraz planowanie zasobów finansowych i rzeczowych.
- Nadzór i kontrola dyscypliny pracy podległych pracowników.
- Koordynowanie pracy z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z umieszczaniem osób w domach pomocy społecznej.
-
Anna Silistrowska – Buczyńska
Samodzielny referent, pracownik socjalny
mgr administracji o specjalności administracja publiczna i zarządzanie zasobami ludzkimi,
mgr pedagogiki o specjalności praca socjalna z rodziną,
studia podyplomowe w zakresie psychologii, komunikacji społecznej, mediacji i negocjacji.
tel: 94 713 71 12
e-mail: pcpr.buczynska@gmail.com
Zadania:
-
-
- Prowadzenie zadań związanych z dofinansowaniem do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w turnusach rehabilitacyjnych, oraz dofinansowaniem barier w komunikowaniu się.
- Prowadzenie zadań związanych z realizacją programu „Aktywny Samorząd”.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami działającymi w obszarze pomocy społecznej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
- Przygotowanie danych do sprawozdań z wykorzystaniem środków otrzymanych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Współpraca z komórkami jednostki organizacyjnej w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek akt i przygotowania akt do przekazania ich do składnicy akt w terminie przewidzianym w Instrukcji kancelaryjnej jednostki organizacyjnej.
- Nadzór nad pomieszczeniami magazynowymi oraz współpraca z dzierżawcą pomieszczeń.
- Ścisła współpraca z bankami żywności, organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami w zakresie wsparcia najuboższych mieszkańców Powiatu Szczecineckiego.
- Prowadzenie spraw w tym obowiązującej dokumentacji, związanych z przyznaniem i rozliczeniem żywności przekazanej dla podopiecznych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach współpracy ze stowarzyszeniami odpowiedzialnymi za pozyskiwanie żywności z Banków Żywności.
-
Karolina Stasiak
Specjalista ds. rehabilitacji społecznej
licencjat z administracji o specjalności administracja publiczna
tel: 94 713 71 09
e-mail: pcpr.stasiak.k@gmail.com
Zadania:
-
-
- Udzielanie kompleksowej informacji o przysługujących uprawnieniach, prawach, świadczeniach i dostępnych formach pomocy.
- Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy poprzez bezpośrednie informowanie klienta.
- Prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się osób niepełnosprawnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej o dofinansowanie do sprzętu rehabilitacyjnego.
- Prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej o dofinansowanie sportu, kultury, turystyki i rekreacji.
- Prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się osób niepełnosprawnych o dofinansowanie do zakupu środków pomocniczych i przedmiotów ortopedycznych.
- Prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się osób niepełnosprawnych o dofinansowanie usług tłumacza języka migowego lub tłumacza – przewodnika.
- Kompleksowa obsługa klientów jednostki organizacyjnej, która realizuje zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej, oraz ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
- Przyjmowanie wniosków w ramach zadań z zakresu rehabilitacji społecznej w ramach środków finansowych PFRON.
-
Katarzyna Ławrowska
Specjalista ds. rehabilitacji społecznej
mgr finanse i rachunkowość o specjalności rachunkowość i controlling
tel: 94 713 71 09
e-mail: pcpr.katarzyna.l@gmail.com
Zadania:
-
-
- Obsługa klienta.
- Pomoc przy realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej.
- Prowadzenie zadań związanych z dofinansowaniem do likwidacji barier technicznych.
- Pomoc cudzoziemcom, repatriantom, uchodźcom, kombatantom, osobom posiadającym Kartę Polaka.
-
Samodzielne stanowisko ds. wsparcia specjalistycznego; Punkt interwencji kryzysowej
Małgorzata Stępień
Specjalista pracy socjalnej,
mgr pedagogiki o specjalności pedagogika ogólna
tel: 94 713 71 11, 730 30 40 35
e-mail: pcpr.stepien@gmail.com
Zadania:
-
-
- Koordynowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej, poradnictwa specjalistycznego.
- Udzielanie wsparcia osobom usamodzielnianym, w tym w formie świadczeń.
- Kierowane i umieszczanie małoletnich w pieczy zastępczej, zawieranie porozumień z powiatami w sprawie umieszczenia dzieci w pieczy zastępczej.
-
Zespół ds. instytucjonalnej pieczy zastępczej
Joanna Baranowska
Kierownik Zespołu ds. instytucjonalnej pieczy zastępczej
mgr socjologii o specjalności zachowania ludzkie,
studia podyplomowe w zakresie: socjoterapii, organizacji pomocy społecznej, administracji i zarządzania.
tel: 785 192 904
e-mail: pcpr.baranowska@gmail.com
Zadania:
-
-
- Organizacja i koordynowanie pracy opiekuńczo-wychowawczej w placówce.
- Współpraca z wychowawcami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych.
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego.
- Współpraca z rodzicami dzieci umieszczonych w instytucjonalnej pieczy zastępczej, szkołami do których uczęszczają wychowankowie, z sądami rodzinnymi, powiatowymi centrami pomocy rodzinie oraz instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.
-
Anna Szerszeń
Pedagog
mgr pedagogiki o specjalności pedagogika pracy socjalnej i resocjalizacyjna.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.szerszen@gmail.com
Zadania:
-
-
- Sporządzenie diagnozy psychofizycznej dziecka.
- Współpraca ze szkołami i ośrodkami, w których przebywają podopieczni.
- Prowadzenie zajęć wyrównawczych z wychowankami.
- Pomoc w nauce wyrównujące braki edukacyjne.
- Zarządzanie majątkiem dziecka.
-
Beata Mokijewska
Wychowawca
mgr pedagogiki o specjalności pedagogika ogólna.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.mokijewska@gmail.com
Zadania:
-
-
- Ustalanie opłaty od rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w instytucjonalnej pieczy zastępczej.
- Prowadzenie postępowania w sprawie uzyskania świadczeń alimentacyjnych.
- Prowadzenie postępowania egzekucji w administracji.
-
Małgorzata Laube
Starszy wychowawca
mgr pedagogiki o specjalności pedagogiki opiekuńczo – resocjalizacynej.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.laube@gmail.com
Robert Jagiełłowicz
Starszy wychowawca
mgr pedagogiki o specjalności resocjalizacja.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.jagiellowicz@gmail.com
Kamila Mrozicka
Młodszy wychowawca
licencjat pedagogika o specjalności pedagogika resocjalizacyjna.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.mrozicka@gmail.com
Patrycja Rampalska
Młodszy wychowawca
mgr pedagogiki o specjalności pedagogika resocjalizacyjna.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.rampalska@gmail.com
Marta Turewicz
Młodszy wychowawca
mgr pedagogiki o specjalności pedagogika resocjalizacyjna.
tel: 665 436 068
e-mail: pcpr.turewicz@gmail.com